söndag 10 september 2017

Kan man göra en deal med kroppens våldgäster?

Epstein-Barr-virus. EBV


Nu leker jag med tankar, möjligheter, helt fritt och galet 😊

Tänk om…


Tänk om jag kunde göra en deal med mina inneboende ockupanter; virus och bakterier som våldgästar min kropp?

Tänk om allt levande har ett medvetande, som jag tror, och att detta medvetande främst är kopplat till det levandes syfte (vilket jag tänker är möjligt)? Om allt levande vill känna en mening? Vill fylla sin uppgift i moder jords skapelse? I balans med allt annat levande?

Tänk om jag kunde göra en deal med Epstein-Barr-viruset (EBV) som lever på tungmetaller och gifter i min kropp? (EBV kan vara orsaken till de flesta av mina tidigare sjukdomar och min kropps kvarvarande ohälsa). I dealen skulle ingå att viruset tar hand om gifterna, immunförsvaret slutar bekämpa viruset (och skapa inflammationer som biverkan) och lymfsystemet mm ser till att alla restprodukter av virusets process förs ut ur kroppen på snabbaste och smidigaste sätt. 

Tänk om viruset inte får tillräckligt med gifter att leva på kan det flytta ner till moder jord - där lär finnas gott om dem.


skulle vi båda vinna på avtalet. Min kropp slipper både låggradiga inflammationer och skador på nervtrådar mm – och viruset får sin föda utan att behöva kämpa mot immunförsvaret.

Lätt ju!

Nu gäller det bara att komma på hur jag ska kunna kommunicera med alla inblandade parter och få till ett avtal.


Får meditera över frågan. Och drömma vidare.



För tanken om möjligheten kom i en dröm. Och i drömmar är allt möjligt!




Levande virus

***

Att ställa sig frågan "Tänk om...?" väcker upp min inre reflekterande ifrågasättande själ - och när jag gör det händer det! 


Allt blir möjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar